Quran və Şeir Qur’an and Poem Коран и поэзия
Xülasə
Ərəbistan mühitində ilahi ayələrin Məhəmməd peyğəmbər (s) vasitəsilə insanlara çatdırılması elə bir şəraitdə baş vermişdir ki, ayrıayrı qəbilə üzvləri arasında şeir sənətinin sahibləri olan şairlər böyük nüfuza, sənətdə qeyri-adi ilham və yaradıcılıq gücünə malik idilər. Peyğəmbərin dəvətini qəbul etməyən müşriklər və Qüreyş varlıları bu çağırışın yüksək mahiyyətini aşağı salmaq üçün Məhəmmədin çatdırdığı ayələri şerə, özünü isə şairə bənzədirdilər. Həmin münasibəti təkzib məqsədilə söylənmiş Quranın 5 surəsində şeir və şair haqqında izahlı fikirlər bildirilir.
Ayələrdə hər şeydən əvvəl, şeirlə Quran arasında fərq nəzərə çarpdırılır və şairlərin bu sənət qarşısında məsuliyyətinə toxunulur.
Müşriklərin ittihamında şerin Quran ayələrinə bənzədilməsi bu sənətin geniş yayıldığını, nüfuzu və təsir gücünü göstərdiyi kimi, ayədəki aydınlaşdırmada onun məzmun və qayəsinin daha düzgün istiqamətə yönəldilməsi zəruriliyi ifadə edilir. Quran ayələrində şerə verilən aydınlaşdırmalarda onun mahiyyətinə işarə edilməklə, ilahi qüdrətin vəsfi və İslama dəvət yolunda dəyəri açıqlanır.
Şeir sənəti haqqında Məhəmmədin (s) hədislərində daha geniş aydınlaşdırmalar, şairlər haqqında dəyərləndirmələr İslam dövrlərində şerin daha da geniş yayılmasına səbəb olmuşdur. İnsanların əxlaqi tərbiyəsində, didaktikanın inkişafında və poeziyanın fəlsəfi məzmununun dərinləşməsində həmin amillərin rolu böyükdür.
Ayələrdə hər şeydən əvvəl, şeirlə Quran arasında fərq nəzərə çarpdırılır və şairlərin bu sənət qarşısında məsuliyyətinə toxunulur.
Müşriklərin ittihamında şerin Quran ayələrinə bənzədilməsi bu sənətin geniş yayıldığını, nüfuzu və təsir gücünü göstərdiyi kimi, ayədəki aydınlaşdırmada onun məzmun və qayəsinin daha düzgün istiqamətə yönəldilməsi zəruriliyi ifadə edilir. Quran ayələrində şerə verilən aydınlaşdırmalarda onun mahiyyətinə işarə edilməklə, ilahi qüdrətin vəsfi və İslama dəvət yolunda dəyəri açıqlanır.
Şeir sənəti haqqında Məhəmmədin (s) hədislərində daha geniş aydınlaşdırmalar, şairlər haqqında dəyərləndirmələr İslam dövrlərində şerin daha da geniş yayılmasına səbəb olmuşdur. İnsanların əxlaqi tərbiyəsində, didaktikanın inkişafında və poeziyanın fəlsəfi məzmununun dərinləşməsində həmin amillərin rolu böyükdür.
In the Arabian environment, the transmission of divine ayats through the Prophet Muhammad (peace and blessings be upon him) took place under such conditions that poets who mastered the art of poetry among members of different tribes had a great reputation, extraordinary inspiration and creativity in art. The polytheists and wealthy Quraysh, who did not accept the call of the Prophet, compared the ayats transmitted by Muhammad with verses, and himself with the poet, in order to downplay the high significance of this call. In order to refute this opinion, explanatory thoughts about the poem and the poet are expressed in the 5th Sura of the Qur’an.
In the ayats, first of all, the difference between poetry and the Qur’an is emphasized, the responsibility of poets to this art is touched upon.
Just as comparing a poem to the ayats of the Qur’an in accusing polytheists shows that this art is widespread, influential and influential, the explanation in the ayat expresses the need to direct its content and purpose in the right direction. In the ayats of the Qur’an, the explanations given to the poem indicate its essence and explain the significance of divine power and its significance for calling people to Islam.
Broader clarifications about the art of poetry in the hadiths of Muhammad (peace and blessings be upon him) and the assessments of poets led to a wider dissemination of poetry in Islamic times. The role of these instructions is great in the moral education of people, in the development of didactics, in deepening the philosophical content of poetry.
In the ayats, first of all, the difference between poetry and the Qur’an is emphasized, the responsibility of poets to this art is touched upon.
Just as comparing a poem to the ayats of the Qur’an in accusing polytheists shows that this art is widespread, influential and influential, the explanation in the ayat expresses the need to direct its content and purpose in the right direction. In the ayats of the Qur’an, the explanations given to the poem indicate its essence and explain the significance of divine power and its significance for calling people to Islam.
Broader clarifications about the art of poetry in the hadiths of Muhammad (peace and blessings be upon him) and the assessments of poets led to a wider dissemination of poetry in Islamic times. The role of these instructions is great in the moral education of people, in the development of didactics, in deepening the philosophical content of poetry.
Донесение пророком Мухаммедом (да благословит его Аллах и приветствует) божественных аятов до народов Аравии происходило в условиях, когда члены отдельных племен, владевшие поэтическим искусством, обладали большим авторитетом, необычайной вдохновляющей и творческой силой. Не ответившие на даават (приглашение) пророка многобожники и влиятельные курайшиты, для принижения сути данного призыва, превратили аяты, переданные Мухаммедом, в поэзию, а себя выдавали за поэтов. В 5-ой суре Священного Корана, ниспосланной для изобличения подобного отношения, излагаются разъяснительные мысли о поэзии и поэте.
В аятах, прежде всего, доводится до внимания разница между поэзией и Кораном и подчеркивается ответственность поэтов перед этим искусством.
Уподобление поэзии аятам из Корана в изобличении многобожников показывает, что это искусство было широко распространенным, обладало авторитетом и влиянием. В толковании аята говорится о необходимости направить ее содержание и цели в правильное русло. В толкованиях, данных поэзии в аятах
Корана, раскрывается прославление божественной силы и ее ценности на пути призыва к исламу.
Более подробное толкование искусства поэзии в хадисах Мухаммеда (да благословит его Аллах и приветствует), рассуждения о поэтах привели к еще большему распространению поэзии в исламские времена. Велика роль данных наставлений в нравственном воспитании людей, развитии дидактики и углублении философского содержания поэзии.
В аятах, прежде всего, доводится до внимания разница между поэзией и Кораном и подчеркивается ответственность поэтов перед этим искусством.
Уподобление поэзии аятам из Корана в изобличении многобожников показывает, что это искусство было широко распространенным, обладало авторитетом и влиянием. В толковании аята говорится о необходимости направить ее содержание и цели в правильное русло. В толкованиях, данных поэзии в аятах
Корана, раскрывается прославление божественной силы и ее ценности на пути призыва к исламу.
Более подробное толкование искусства поэзии в хадисах Мухаммеда (да благословит его Аллах и приветствует), рассуждения о поэтах привели к еще большему распространению поэзии в исламские времена. Велика роль данных наставлений в нравственном воспитании людей, развитии дидактики и углублении философского содержания поэзии.
Açar sözlər
Quran, şeir, dəvət, ilahi qüdrət, İslam, xatırlama
Quran, poetry, calling, divine power, Islam, remembrance
Коран, поэзия, приглашение, божественная сила, ислам, поминание
Referanslar
- Əl-Ani, Sami Məkki. (1983). Əl-islam vaş-şir, Kuveyt.
- Əl-Buxari, əl-imam. (1970). Əl-Ədəbul- mufrəd, Daşkənd.
- Dəlal, Abbas. (2009). Əl-Quran vaş-şir, Beyrut.
- Fərrux, Ömər. (1969). Tərixul-ədəbil-arabiyyi, Beyrut.
- Фильштинский И. М. (1985). История арабской литературы, Москва.
- Məmmədov Nəsrulla. (2008). Qurani-Kərimin üslub xüsusiyyətləri, Bakı.
- İbn Abdir-rabbihi. (1956). Əl-iqdul-fərid, c. 3, Qahirə.
- İbn Quteybə, əd-Dinəvari. (tarixsiz). Təvilu muşkilil - Quran, Qahirə.
- İbn Raşiq Qayravani. (1955). Əl-umdə fi sinaatey əş-şirı va naqdihi, c.1, Qahirə.
- İslam sivilizasiyası və elm: tarix və müasrlik mövzusunda konfransın materialları. (2019). Azərbaycan İlahiyyat İnstitutu, Bakı.
- İsmayıl, İnad Azvan. (tarixsiz). Mavqiful - Quranil-kərimi fiş- şiril-arabiyyi, Bağdad.
- Əl-İsfəhani, Əbul-Fərəc. (tarixsiz). Kitabul-əğani, c. 9, Qahirə.
- Qasımova Aida. (2020). Ərəb ədəbiyyatı. V-XIII əsrlər, Bakı.
- Əl-Qurəşi, Əbu Zeyd. (1963). Cəmhərətu əsaril-arab, Beyrut.
- Qurani-Kərim.
- Mahmudov Malik. (2001). Klassik ərəb ədəbiyyatı. Bakı.