Nəsimi Yaradıcılığında Simvollaşdırılmış Folklor Motivləri

Symbolized Folklore Motives in Nasimi’s Creativity

Символизированные фольклорные мотивы в творчестве Насими

Müəlliflər

  • fil.f.d. Aytən Cəfərova (Müəllif) AMEA Naxçıvan bölməsi İncəsənət, Dil və Ədəbiyyat İnstitutu Folklorşünaslıq şöbəsinin böyük elmi işçisi
Şifahi yaradıcılıq ənənəsini yazılı ədəbiyyatda əks etdirən simvollar yazılı ədəbiyyat nümunələrinə yüksək estetik güc bağışlayaraq onların təsir qüvvəsini artırır. Folklor örnəklərindən simvollaşdırılmış şəkildə istifadə bir çox sənətkarın yaradıcılığında müşahidə olunur. Bu kontekstdə Nəsimi irsini araşdırmaq daha məqsədəuyğundur. Belə ki, bu nümunələr Nəsimi şeirlərinin poetik duyumunu artırmaqla yanaşı, həm də onların xalq tərəfindən mənimsənilməsinə, qəbul olunmasına xidmət edir. Məqalədə Nəsiminin müxtəlif janrlarda yazdığı əsərlərində mifopoetik düşüncənin məhsulu olan obrazlar, xalq kəlamları, kiçik janr nümunələri, xalq oyunları kimi sözlü ədəbiyyat örnəklərinin adları müşahidə edilir, onların işlənmə məqsədi aydınlaşdırılır.
Symbols reflecting the tradition of oral art in written literature add aesthetic power to samples of written literature and enhance their influence. Symbolized usage of folklore samples is observed in the creativity of many artists. That’s why it is much more appropriate to investigate Nasimi heritage. Consequently, these samples, along with enhancing the poetic perception of Nasimi’s poems, also serve as their assimilation, acceptance by the people. The article investigates the names of images, such examples of verbal literature as folk sayings, small genre samples and folk games as the product of the mythopoetic thoughts in various genres of Nasimi’s works written in various genres and their usage purposes are clarified.
Символы, отражающие традицию устного творчества в письменной литературе, добавляют эстетическую силу образцам письменной литературы и усиливают их влияние. Использование фольклорных образцов в символизированном виде наблюдается в творчестве многих мастеров. По этому поводу целесообразнее исследовать наследие Насими. Следовательно, эти образцы наряду с усилением поэтического восприятия стихов Насими, также служат их усвоению, принятию народом. В статье, наблюдаются названия образов, которые являются произведением мифопоэтического мышления, таких образцов словесной литературы как народные изречения, образцы малых жанров, народные игры в произведениях Насими, написанных в различных жанрах, проясняются цели их использованияи.

Aslanov E. El-oba oyunu, xalq tamaşası. Bakı: İşıq, 1984, 275 s.

Bayat F. Folklor dərsləri. Bakı: Elm və təhsil, 2012, 424 səh.

Bəydili C. Türk mifoloji sözlüyü. Bakı: Elm, 2003, 418 səh.

Xavəri S. Folklorun funksional strukturu mədəni funksionallıq kontekstində // Dədə Qoqud. Elmi-ədəbi toplu. I (60). Bakı: 20s.91-.

İmadəddin N. Seçilmiş əsərləri. Bakı: Maarif, 1985, 440 səh.

İmadəddin N. Seçilmiş əsərləri. 2 cilddə. II cild. Bakı: Lider, 2004, 376 səh.

Osmanova G.M.S.Ordubadinin “Qılınc və qələm” romanında Çövkən oyunu // “Ümumxalq kontekstində Qarabağ xalq oyunları və meydan tamaşaları” mövzusunda Beynəlxalq Elmi Konfransın materialları. Tərtər şəhəri, 14 noyabr, 2014-cü il. s. 201-2.

Sadıq İ. Nəsimin bir məsnəvisində yaradılış motivləri. // Dədə Qoqud. Elmi-ədəbi toplu. I (60). Bakı: 20s.71-.

Şıxıyeva S. Nəsimin düşüncə aləmində mifopoetik obrazların yeri// Motif Akademi Halkbilimi Dergisi / 2011-2 (Temmuz- Aralık) (Azerbaycan Özel Sayısı-II) s.335-3.

Ümumilikdə 9 istinad var.

Məqalə Məlumatları

  • Məqalə Növü Bildiriler
  • Təqdim Edildi mart 14, 2019
  • Yayımlanıb aprel 19, 2019
  • Nömrə Cild. 1 Nömrə. 1 (2019)
  • Bölmə Bildiriler
  • Abstrakt Baxışlar 13
  • Paylaş
Endirmə datası hələ yoxdur.