Sülhün təmin olunmasında din-düşüncə əlaqələrinin aktuallığı Relevance of the relations between religion and thinking in peace building Актуальность религиозно-мыслительных отношений в обеспечении мира
Xülasə
Mövzunun aktuallığı
Dinin insan şüurunda və sosiumda inikası, düşüncə mədəniyyətinə təsiri, xüsusilə sülh münasibətlərinin qurulmasındakı rolunun öyrənilməsi din-düşüncə əlaqələrinin nəzəri və praktik təzahürlərinin dinşünaslıq baxımından geniş elmi tədqiqini tələb edir. İslam dini mənbələri, İslam fəlsəfəsi və praktikasında sülh mövzusuna müasir fəlsəfi baxışların araşdırılması son dövrlərdə beynəlxalq miqyasda sülhsevərliyin azalması problemlərinin təhlili kontekstində İslam dəyərlərinin müasir cəmiyyətə təsir dinamikliyini müəyyən etməyə imkan verir.
Məqsəd
Müasir beynəlxalq təşkilat və təsisatların, sülhməramlı səfirlərin fəaliyyətinin, müasir İslam maarifçilərinin elmi-nəzəri və praktik fəaliyyətinin müqayisəli təhlili kontekstində dinşünaslıqda hikmət və ağıl münasibətlərinin qarşılıqlı təsir dinamikliyinin öyrənilməsi. BMT-nin Davamlı (Dayanıqlı) İnkişaf konsepsiyası perspektivləri ilə “İslam inkişaf nizamı” layihələrinin potensial imkanlarının müqayisəsi və vəhdəti: ayıran və birləşdirən maraqlar müstəvisində.
Elmi yenilik
1) Müasir beyin mərkəzləri hesab olunan qurumların fəaliyyət istiqamətləri, strateji hədəf, məqsəd və vəzifələri, habelə iş prinsiplərinin fəlsəfi təhlili, eləcə də nəzəri yanaşmalarının monitorinqi bəşəriyyətin bugünü və gələcəyi haqqında məqamlara aydınlıq gətirir.
2) Davamlı (dayanıqlı) inkişaf proqramı həm lokal, həm də qlobal səviyyədə çoxsaylı, çoxqatlı və çoxfunksiyalı “müdafiə və təhlükəsizlik tədbirləri” ilə deyil, yalnız İlahi hikməti sevən (qəbul edən, inkar etməyən) insan düşüncəsinin ümumvəhdət metoduna əsaslanan fəlsəfə sayəsində, insanlığın təməl prinsiplərinə müvafiq meyarlar – doğruluq, ədalət, yardımlaşmaq, sülh yaratmaq və yaxşılığın artırılması yolu ilə reallaşa bilər.
3) Tarixi hadisə və proseslər, fərqli mədəniyyət və sivilizasiyalar vahid orqanizmin tərkib hissəsi, mövcud gerçəkliyin ictimai şüurda, lokal və qlobal bəşəri təcrübə nümunələrində əksidir. Hikmət-düşüncə-təcrübə prosesində hər bir obyektin funksiyasının subyektiv dərki mühüm rol oynayır.
4) İnsanların müxtəlif hesab etdikləri dinlərdə vahid ideya Allaha – Yaradana iman, hikməti sevərək yaşamaqdır. Allah vəhyini İslamla tamamladığını Quran vasitəsilə bütün insanlığa bəyan etmişdir. Quran digər müqəddəs kitablardakı hikməti və peyğəmbərlərin varlığını təsdiq və mühafizə edən yeganə mükəmməl mənbədir. İslam tarixi Quranın yalnız Şərq üçün deyil, Qərb və bütün dünya üçün mükəmməl ortaq dəyərlər mənbəyi olmasının sübutudur.
5) Davamlı inkişaf konsepsiyası qanunlara əsaslandığı üçün məcburi xarakter daşıyır, maddi təməllər və maddi hədəflərlə işləyir. İslam dini metodları hikmətə və əxlaqi meyarlara əsaslandığı üçün məcburi deyil, könüllülüyə, tərəflər arasındakı etimada və razılığa əsaslanır.
6) İslam dini Yaradanın yaratdıqlarından məqsədinin dərkinə imkan verən “fikir, zikr, şükür” fərdi insan inkişafı metodu, “nəfsi tərbiyə” və “yaxşılığa dəvətlə pislikdən çəkindirmək” ictimai inkişaf metodları, habelə oruc, zəkat, Hacc kimi inflyasiya təhlükəsi olmayan iqtisadi inkişaf metodlarına malikdir.
7) Bəşəri universalilərin ali ölçüsü, insan haqlarının dayanıqlı inkişaf təməlləri Allahın kitabı Qurandadır. Hər yeni nəsil İslamın məqsədlərində yeniləşərək sülhə, əmin-amanlığa vəsilə olaraq davamlı inkişafı təmin edir, yaxud müasir “qlobal şüur”un “tor”ları və “halqa”ları arasında getdikcə daha çox sıxılaraq qula qul olmaqda davam edir.
8) Müasir mədəniyyət sistemi insanların hikmətə münasibətilə (inam və inkar anlamında) mütənasibdir. Cəmiyyətdə sülhün bərqərar olması üçün insan özünü, Yaradanı və yaradılış funksiyasını dərk etməli, doğrulara yalan donu geyindirməkdən (böhtan, fobiya, zorakılıq) əl çəkməlidir. Fərdi və ictimai əlaqələrdə sülh niyyətinin olması, fəaliyyətdə ədalətin gözlənilməsi (elmə, həqiqətə, hikmətə zidd getməmək) ən vacib amillərdəndir.
Dinin insan şüurunda və sosiumda inikası, düşüncə mədəniyyətinə təsiri, xüsusilə sülh münasibətlərinin qurulmasındakı rolunun öyrənilməsi din-düşüncə əlaqələrinin nəzəri və praktik təzahürlərinin dinşünaslıq baxımından geniş elmi tədqiqini tələb edir. İslam dini mənbələri, İslam fəlsəfəsi və praktikasında sülh mövzusuna müasir fəlsəfi baxışların araşdırılması son dövrlərdə beynəlxalq miqyasda sülhsevərliyin azalması problemlərinin təhlili kontekstində İslam dəyərlərinin müasir cəmiyyətə təsir dinamikliyini müəyyən etməyə imkan verir.
Məqsəd
Müasir beynəlxalq təşkilat və təsisatların, sülhməramlı səfirlərin fəaliyyətinin, müasir İslam maarifçilərinin elmi-nəzəri və praktik fəaliyyətinin müqayisəli təhlili kontekstində dinşünaslıqda hikmət və ağıl münasibətlərinin qarşılıqlı təsir dinamikliyinin öyrənilməsi. BMT-nin Davamlı (Dayanıqlı) İnkişaf konsepsiyası perspektivləri ilə “İslam inkişaf nizamı” layihələrinin potensial imkanlarının müqayisəsi və vəhdəti: ayıran və birləşdirən maraqlar müstəvisində.
Elmi yenilik
1) Müasir beyin mərkəzləri hesab olunan qurumların fəaliyyət istiqamətləri, strateji hədəf, məqsəd və vəzifələri, habelə iş prinsiplərinin fəlsəfi təhlili, eləcə də nəzəri yanaşmalarının monitorinqi bəşəriyyətin bugünü və gələcəyi haqqında məqamlara aydınlıq gətirir.
2) Davamlı (dayanıqlı) inkişaf proqramı həm lokal, həm də qlobal səviyyədə çoxsaylı, çoxqatlı və çoxfunksiyalı “müdafiə və təhlükəsizlik tədbirləri” ilə deyil, yalnız İlahi hikməti sevən (qəbul edən, inkar etməyən) insan düşüncəsinin ümumvəhdət metoduna əsaslanan fəlsəfə sayəsində, insanlığın təməl prinsiplərinə müvafiq meyarlar – doğruluq, ədalət, yardımlaşmaq, sülh yaratmaq və yaxşılığın artırılması yolu ilə reallaşa bilər.
3) Tarixi hadisə və proseslər, fərqli mədəniyyət və sivilizasiyalar vahid orqanizmin tərkib hissəsi, mövcud gerçəkliyin ictimai şüurda, lokal və qlobal bəşəri təcrübə nümunələrində əksidir. Hikmət-düşüncə-təcrübə prosesində hər bir obyektin funksiyasının subyektiv dərki mühüm rol oynayır.
4) İnsanların müxtəlif hesab etdikləri dinlərdə vahid ideya Allaha – Yaradana iman, hikməti sevərək yaşamaqdır. Allah vəhyini İslamla tamamladığını Quran vasitəsilə bütün insanlığa bəyan etmişdir. Quran digər müqəddəs kitablardakı hikməti və peyğəmbərlərin varlığını təsdiq və mühafizə edən yeganə mükəmməl mənbədir. İslam tarixi Quranın yalnız Şərq üçün deyil, Qərb və bütün dünya üçün mükəmməl ortaq dəyərlər mənbəyi olmasının sübutudur.
5) Davamlı inkişaf konsepsiyası qanunlara əsaslandığı üçün məcburi xarakter daşıyır, maddi təməllər və maddi hədəflərlə işləyir. İslam dini metodları hikmətə və əxlaqi meyarlara əsaslandığı üçün məcburi deyil, könüllülüyə, tərəflər arasındakı etimada və razılığa əsaslanır.
6) İslam dini Yaradanın yaratdıqlarından məqsədinin dərkinə imkan verən “fikir, zikr, şükür” fərdi insan inkişafı metodu, “nəfsi tərbiyə” və “yaxşılığa dəvətlə pislikdən çəkindirmək” ictimai inkişaf metodları, habelə oruc, zəkat, Hacc kimi inflyasiya təhlükəsi olmayan iqtisadi inkişaf metodlarına malikdir.
7) Bəşəri universalilərin ali ölçüsü, insan haqlarının dayanıqlı inkişaf təməlləri Allahın kitabı Qurandadır. Hər yeni nəsil İslamın məqsədlərində yeniləşərək sülhə, əmin-amanlığa vəsilə olaraq davamlı inkişafı təmin edir, yaxud müasir “qlobal şüur”un “tor”ları və “halqa”ları arasında getdikcə daha çox sıxılaraq qula qul olmaqda davam edir.
8) Müasir mədəniyyət sistemi insanların hikmətə münasibətilə (inam və inkar anlamında) mütənasibdir. Cəmiyyətdə sülhün bərqərar olması üçün insan özünü, Yaradanı və yaradılış funksiyasını dərk etməli, doğrulara yalan donu geyindirməkdən (böhtan, fobiya, zorakılıq) əl çəkməlidir. Fərdi və ictimai əlaqələrdə sülh niyyətinin olması, fəaliyyətdə ədalətin gözlənilməsi (elmə, həqiqətə, hikmətə zidd getməmək) ən vacib amillərdəndir.
Relevance of the topic
The study of the reflection of religion in human consciousness and society, its impact on the culture of thinking, role in building peaceful relations requires a broad scientific study of theoretical and practical manifestations of communication of religion and thinking from the aspect of religious studies. The study of modern philosophical views on the topic of peace in Islamic religious sources, Islamic philosophy and practice in recent years allows us to determine the dynamics of the influence of Islamic values on modern society in the context of the analysis of the problems of absence of peace on an international scale.
Aim
Study of the dynamics of interaction of the relations between wisdom and intellect in religious studies in the context of a comparative analysis of the activities of modern international organizations and institutions, ambassadors of the world, scientific, theoretical and practical activities of modern Islamic educators. Comparison and unity of potential opportunities of the projects “Order of Islamic development” with the prospects of the concept of the UN sustainable development: in the plane of the separating and uniting interests.
Scientific innovation
1) Directions of activity, strategic goals, objectives and tasks, philosophical analysis of the principles of work as well as monitoring of theoretical approaches to structures considered as modern brain centers give clarity to the moments about today and the future of mankind.
2) The program of sustainable development can be implemented at the local and global level not with numerous, multifaceted and multifunctional “measures of protection and security”, but thanks to the philosophy based on a single method of human thinking, loving (accepting, not denying) divine wisdom, by increasing the goodness and creating criteria corresponding to the fundamental principles of mankind: honesty, justice, help, peace.
3) Historical events and processes, different cultures and civilizations are an integral part of a single organism, a reflection of the existing reality in thepublic consciousness, in the examples of local and global human experience. In the process of wisdom-thinking-practice the subjective awareness of the function of each object plays an important role.
4) In religions, which people consider different, a single idea – to live, believing in God Creator, loving his wisdom. God declared to all mankind through the Quran that he had completed the revelation with Islam. The Quran is the only perfect source that confirms and preserves the wisdom in the Holy books and the existence of the prophets. Islamic history proves that Quran is a perfect source of common values not only for the East, but also for the West and the whole world.
5) The concept of sustainable development is mandatory because it is based on laws, works with material foundations and material objectives. Islamic religious practices are not mandatory, because they are based on wisdom and moral criteria, and are based on volunteerism, trust and agreement between the parties.
6) Islamic religion has a method of individual development of human “thought, zikr, thanking” the methods of community development “guidance of desire” and “retention from evil by inviting to goodness” and methods for economic development without threat of inflation, such as fast, zekat, Hajj.
7) The highest dimension of human universals, the foundations of sustainable development of human rights are in the book of God Quran. Each new generation ensures sustainable development by renewing itself for the purposes of Islam, and leading to peace, tranquility, or continues to be a slave of a slave by shrinking more and more between the “networks” and the “rings” of modern “global consciousness”.
8) The modern system of culture is proportional to the attitude of people to wisdom (in the sense of faith and denial). To establish peace in society, a person must realize himself, the Creator and the function of creation, stop dressing the truth in lies (slander, phobia, violence). Peaceful intentions in personal and public relations, expectation of justice in activity (does not contradict science, truth, wisdom) are the most important factors.
The study of the reflection of religion in human consciousness and society, its impact on the culture of thinking, role in building peaceful relations requires a broad scientific study of theoretical and practical manifestations of communication of religion and thinking from the aspect of religious studies. The study of modern philosophical views on the topic of peace in Islamic religious sources, Islamic philosophy and practice in recent years allows us to determine the dynamics of the influence of Islamic values on modern society in the context of the analysis of the problems of absence of peace on an international scale.
Aim
Study of the dynamics of interaction of the relations between wisdom and intellect in religious studies in the context of a comparative analysis of the activities of modern international organizations and institutions, ambassadors of the world, scientific, theoretical and practical activities of modern Islamic educators. Comparison and unity of potential opportunities of the projects “Order of Islamic development” with the prospects of the concept of the UN sustainable development: in the plane of the separating and uniting interests.
Scientific innovation
1) Directions of activity, strategic goals, objectives and tasks, philosophical analysis of the principles of work as well as monitoring of theoretical approaches to structures considered as modern brain centers give clarity to the moments about today and the future of mankind.
2) The program of sustainable development can be implemented at the local and global level not with numerous, multifaceted and multifunctional “measures of protection and security”, but thanks to the philosophy based on a single method of human thinking, loving (accepting, not denying) divine wisdom, by increasing the goodness and creating criteria corresponding to the fundamental principles of mankind: honesty, justice, help, peace.
3) Historical events and processes, different cultures and civilizations are an integral part of a single organism, a reflection of the existing reality in thepublic consciousness, in the examples of local and global human experience. In the process of wisdom-thinking-practice the subjective awareness of the function of each object plays an important role.
4) In religions, which people consider different, a single idea – to live, believing in God Creator, loving his wisdom. God declared to all mankind through the Quran that he had completed the revelation with Islam. The Quran is the only perfect source that confirms and preserves the wisdom in the Holy books and the existence of the prophets. Islamic history proves that Quran is a perfect source of common values not only for the East, but also for the West and the whole world.
5) The concept of sustainable development is mandatory because it is based on laws, works with material foundations and material objectives. Islamic religious practices are not mandatory, because they are based on wisdom and moral criteria, and are based on volunteerism, trust and agreement between the parties.
6) Islamic religion has a method of individual development of human “thought, zikr, thanking” the methods of community development “guidance of desire” and “retention from evil by inviting to goodness” and methods for economic development without threat of inflation, such as fast, zekat, Hajj.
7) The highest dimension of human universals, the foundations of sustainable development of human rights are in the book of God Quran. Each new generation ensures sustainable development by renewing itself for the purposes of Islam, and leading to peace, tranquility, or continues to be a slave of a slave by shrinking more and more between the “networks” and the “rings” of modern “global consciousness”.
8) The modern system of culture is proportional to the attitude of people to wisdom (in the sense of faith and denial). To establish peace in society, a person must realize himself, the Creator and the function of creation, stop dressing the truth in lies (slander, phobia, violence). Peaceful intentions in personal and public relations, expectation of justice in activity (does not contradict science, truth, wisdom) are the most important factors.
Актуальность темы
Изучение отражения религии в сознании человека и социуме, влияний
на культуру мышления, особенно роли в построении мирных отношений требует широкого научного исследования теоретических и практических проявлений связей религии и мышления с точки зрения религиоведения. Изучение современных философских взглядов на тему мира в исламских религиозных источниках, исламской философии и практике в последнее время позволяет определить динамику влияния исламских ценностей на современное общество в контексте анализа проблем снижения миролюбия в международном масштабе.
Цель
Изучение динамики взаимодействия отношений мудрости и разума в ре-
лигиоведении в контексте сравнительного анализа деятельности современных международных организаций и учреждений, послов мира, научно-теоретической и практической деятельности современных исламских просветителей. Сравнение и единство потенциальных возможностей проектов “Порядок Исламского развития” с перспективами концепции устойчивого развития ООН: в плоскости разделяющих и объединяющих интересов.
Научное новшество
1) Направления деятельности, стратегические цели, намерения и за-
дачи структур, считающихся современными мозговыми центрами, а также философский анализ принципов работы, а также мониторинг теоретических подходов дают ясность моментам об этом дне и будущем человечества.
2) Программа устойчивого развития может быть реализована на локальном и на глобальном уровне не с многочисленными, многогранными и многофункциональными “мерами защиты и безопасности”, а благодаря философии, основанной на едином методе человеческого мышления, любящего (принимающего, не отрицающего) Божественную мудрость, путём увеличения добра и создания критериев соответствующих основополагающим принципам человечества: честности, справедливости, помощи, мира.
3) Исторические события и процессы, различные культуры и цивилизации являются составной частью единого организма, отражением существующей реальности в общественном сознании, в примерах местного и глобального человеческого опыта. В процессе мудрость-мышление-практика субъективное осознание функции каждого объекта играет важную роль.
4) В религиях, которые люди считают разными, единая идея – жить, веруя в Бога Творца, любя его мудрость. Бог объявил всему человечеству через Коран, что он завершил откровение Исламом. Коран является единственным совершенным источником, который подтверждает и сохраняет мудрость в священных книгах и существование пророков. Исламская история доказывает, что Коран является совершенным источником общих ценностей не только для Востока, но и для Запада и всего мира.
5) Концепция устойчивого развития носит обязательный характер, поскольку она основана на законах, работает с материальными основами и материальными целями. Исламские религиозные методы не обязательны, так как основаны на мудрости и моральных критериях, они основываются на добровольчестве, доверии и согласии между сторонами.
6) Исламская религия имеет метод индивидуального развития человека “мысль, зикр, слава”, методы общественного развития “воспитание желаний” и “удерживание от зла приглашая к доброте”, а также методы экономического развития без угрозы инфляции, такие как пост, зекат, Хадж.
7) Высший измерение человеческих универсалий, основы устойчивого развития прав человека находятся в книге Бога Коране. Каждое новое поколение обеспечивает устойчивое развитие обновляясь в целях Ислама, и приводя к миру, спокойствию, или продолжает быть рабом раба все больше сжимаясь между «сетями» и «кольцами» современного “глобального сознания”.
8) Современная система культуры пропорциональна отношению людей к мудрости (в смысле веры и отрицания). Чтобы установить мир в обществе, человек должен осознать себя, Создателя и функцию творения, перестать облачать правду в ложь (клевета, фобия, насилие). Мирные намерения в личных и общественных связях, ожидание справедливости в деятельности (не идет вразрез с наукой, истиной, мудростью) являются важнейшими факторами.
Изучение отражения религии в сознании человека и социуме, влияний
на культуру мышления, особенно роли в построении мирных отношений требует широкого научного исследования теоретических и практических проявлений связей религии и мышления с точки зрения религиоведения. Изучение современных философских взглядов на тему мира в исламских религиозных источниках, исламской философии и практике в последнее время позволяет определить динамику влияния исламских ценностей на современное общество в контексте анализа проблем снижения миролюбия в международном масштабе.
Цель
Изучение динамики взаимодействия отношений мудрости и разума в ре-
лигиоведении в контексте сравнительного анализа деятельности современных международных организаций и учреждений, послов мира, научно-теоретической и практической деятельности современных исламских просветителей. Сравнение и единство потенциальных возможностей проектов “Порядок Исламского развития” с перспективами концепции устойчивого развития ООН: в плоскости разделяющих и объединяющих интересов.
Научное новшество
1) Направления деятельности, стратегические цели, намерения и за-
дачи структур, считающихся современными мозговыми центрами, а также философский анализ принципов работы, а также мониторинг теоретических подходов дают ясность моментам об этом дне и будущем человечества.
2) Программа устойчивого развития может быть реализована на локальном и на глобальном уровне не с многочисленными, многогранными и многофункциональными “мерами защиты и безопасности”, а благодаря философии, основанной на едином методе человеческого мышления, любящего (принимающего, не отрицающего) Божественную мудрость, путём увеличения добра и создания критериев соответствующих основополагающим принципам человечества: честности, справедливости, помощи, мира.
3) Исторические события и процессы, различные культуры и цивилизации являются составной частью единого организма, отражением существующей реальности в общественном сознании, в примерах местного и глобального человеческого опыта. В процессе мудрость-мышление-практика субъективное осознание функции каждого объекта играет важную роль.
4) В религиях, которые люди считают разными, единая идея – жить, веруя в Бога Творца, любя его мудрость. Бог объявил всему человечеству через Коран, что он завершил откровение Исламом. Коран является единственным совершенным источником, который подтверждает и сохраняет мудрость в священных книгах и существование пророков. Исламская история доказывает, что Коран является совершенным источником общих ценностей не только для Востока, но и для Запада и всего мира.
5) Концепция устойчивого развития носит обязательный характер, поскольку она основана на законах, работает с материальными основами и материальными целями. Исламские религиозные методы не обязательны, так как основаны на мудрости и моральных критериях, они основываются на добровольчестве, доверии и согласии между сторонами.
6) Исламская религия имеет метод индивидуального развития человека “мысль, зикр, слава”, методы общественного развития “воспитание желаний” и “удерживание от зла приглашая к доброте”, а также методы экономического развития без угрозы инфляции, такие как пост, зекат, Хадж.
7) Высший измерение человеческих универсалий, основы устойчивого развития прав человека находятся в книге Бога Коране. Каждое новое поколение обеспечивает устойчивое развитие обновляясь в целях Ислама, и приводя к миру, спокойствию, или продолжает быть рабом раба все больше сжимаясь между «сетями» и «кольцами» современного “глобального сознания”.
8) Современная система культуры пропорциональна отношению людей к мудрости (в смысле веры и отрицания). Чтобы установить мир в обществе, человек должен осознать себя, Создателя и функцию творения, перестать облачать правду в ложь (клевета, фобия, насилие). Мирные намерения в личных и общественных связях, ожидание справедливости в деятельности (не идет вразрез с наукой, истиной, мудростью) являются важнейшими факторами.