Müasir Problemlər Prizmasından İslam Dinində Birgəyaşayış və Ünsiyyət Mədəniyyəti Ənənəsi Müasir Problemlər Prizmasından İslam Dinində Birgəyaşayış və Ünsiyyət Mədəniyyəti Ənənəsi
Öz
Keçən əsrin sonuna doğru “mədəniyyətlər toqquşması” tezisi dövriyyəyə buraxıldı və 11 Sentyabr terror aktından sonra, dünyada İslamın ümumbəşəri mahiyyətinə uyğun olmayan müsəlman obrazı formalaşdı. Sevgi, sülh və yardımlaşma dini olmasına rəğmən, İslam dini çoxluğu təmsil etməyən radikal müsəlmanların timsalında beynəlxaq media tərəfindən terrorizmin sinonimi kimi təqdim edildi. Əfqanıstan, İraq işğal edildi, bölgədə sonu görünməyən qanlı toqquşmalar, vətəndaş müharibələri, vəkalət savaşları başlandı. Bir çox ölkələr terror bataqlığına çevrildi, məsum insanları öldürməklə cənnətə gedəcəklərini zənn edən öldürənlər də, nə üçün qətlə yetirildiklərini bilmədən ölənlər də müsəlmanlar oldu. Məqsədyönlü şəkildə İslamın, əslində, bir savaş dini olduğuna, tarixən də qılınc gücünə yayıldığına dair ictimai rəy formalaşdırmaq üçün dünya mediası vəhşət səhnələrini tirajladı. Bəşər mədəniyyətinin inciləri sayılan tarixi abidələr, dini məbədlər, xəstəxanalar, məktəblər, infrastruktur məhv edildi.
Çoxlu sayda insan qaçqın düşdü, aclığa, səfalətə düçar oldu, misli görünməmiş humanitar faciə yaşandı. Leqal və qeyri-leqal yollarla Qərb ölkələrinə axın edən milyonlarla miqrant kütləsi İslam əleyhdarları üçün bəhanə və növbəti hədəf oldu. Dövlətlərarası münasibətlərdə müşahidə olunan bu vəziyyət cəmiyyətlərə və fərdlərə də sirayət etdi. Qloballaşmanın toplumlarda meydana gətirdiyi dəyişikliklər fərqliləşmiş kimliklərin formalaşmasına gətirib çıxardı. Güvən böhranı müasir dünyanın ən ciddi problemlərindən biri halına gəldi.
Mövcud çalışmanın məqsədi vəziyyətdən çıxış yolları axtarmaq və qlobal səciyyə daşıyan problemlərin həlli üçün səyləri birləşdirmək, İslam dininin birgəyaşayış təcrübəsindən və ünsiyyət mədəniyyətindən istifadə imkanlarını araşdırmaqdır. Fərqli irqlərə, dinlərə mənsub olsaq da, hamımız üçün ortaq olan insanlıq platformasında birləşdiyimizə diqqəti cəlb etməkdir. Mənşə etibarilə Həzrət İbrahimdə (ə) birləşən hər üç səmavi dində də nəzəri cəhətdən birgəyaşayış qaydalarının təbliğ olunduğunu xatırlatmaqdır. Həmin nəzəri müddəaların həyatda tətbiqi xüsusunda bu dinlərin ardıcıllarının eyni dərəcədə həssas davranmalarının zəruri olduğuna diqqəti çəkməkdir. Bütün insanların insan kimi və qanun qarşısında bərabər olduqlarını, heç bir insanın digərindən üstün olmadığını vurğulamaqdır. Varlıqlarını davam etdirmək üçün mövcud mədəniyyətlərin bir-birini dəstəkləməli olduqları fikrini aşılamaqdır. Həmrəylik və yardımlaşma mədəniyyətinin hakim olduğu bir dünyada insanların sülh və əmin-amanlıq içində birlikdə yaşaya bilmə zərurətinin alternativinin olmadığını qeyd etməkdir. Hər bir mədəniyyətin ağaclar qədər tək, meşələr qədər toplu şəraitdə birlikdə yaşamaq məcburiyyətində olduğuna dair inamın tükənmədiyinigöstərməkdir. Mənsub olduğumuz dinin Kitabına, İslam Peyğəmbərinin həyatına, İslam tarixindən örnəklərə müraciət etməyin vacibliyini yada salmaqdır. Azərbaycanda fərqli din və millətlərin əsrlərdir barış içində yaşayabilmə təcrübəsindən bəhs etməkdir.
Çoxlu sayda insan qaçqın düşdü, aclığa, səfalətə düçar oldu, misli görünməmiş humanitar faciə yaşandı. Leqal və qeyri-leqal yollarla Qərb ölkələrinə axın edən milyonlarla miqrant kütləsi İslam əleyhdarları üçün bəhanə və növbəti hədəf oldu. Dövlətlərarası münasibətlərdə müşahidə olunan bu vəziyyət cəmiyyətlərə və fərdlərə də sirayət etdi. Qloballaşmanın toplumlarda meydana gətirdiyi dəyişikliklər fərqliləşmiş kimliklərin formalaşmasına gətirib çıxardı. Güvən böhranı müasir dünyanın ən ciddi problemlərindən biri halına gəldi.
Mövcud çalışmanın məqsədi vəziyyətdən çıxış yolları axtarmaq və qlobal səciyyə daşıyan problemlərin həlli üçün səyləri birləşdirmək, İslam dininin birgəyaşayış təcrübəsindən və ünsiyyət mədəniyyətindən istifadə imkanlarını araşdırmaqdır. Fərqli irqlərə, dinlərə mənsub olsaq da, hamımız üçün ortaq olan insanlıq platformasında birləşdiyimizə diqqəti cəlb etməkdir. Mənşə etibarilə Həzrət İbrahimdə (ə) birləşən hər üç səmavi dində də nəzəri cəhətdən birgəyaşayış qaydalarının təbliğ olunduğunu xatırlatmaqdır. Həmin nəzəri müddəaların həyatda tətbiqi xüsusunda bu dinlərin ardıcıllarının eyni dərəcədə həssas davranmalarının zəruri olduğuna diqqəti çəkməkdir. Bütün insanların insan kimi və qanun qarşısında bərabər olduqlarını, heç bir insanın digərindən üstün olmadığını vurğulamaqdır. Varlıqlarını davam etdirmək üçün mövcud mədəniyyətlərin bir-birini dəstəkləməli olduqları fikrini aşılamaqdır. Həmrəylik və yardımlaşma mədəniyyətinin hakim olduğu bir dünyada insanların sülh və əmin-amanlıq içində birlikdə yaşaya bilmə zərurətinin alternativinin olmadığını qeyd etməkdir. Hər bir mədəniyyətin ağaclar qədər tək, meşələr qədər toplu şəraitdə birlikdə yaşamaq məcburiyyətində olduğuna dair inamın tükənmədiyinigöstərməkdir. Mənsub olduğumuz dinin Kitabına, İslam Peyğəmbərinin həyatına, İslam tarixindən örnəklərə müraciət etməyin vacibliyini yada salmaqdır. Azərbaycanda fərqli din və millətlərin əsrlərdir barış içində yaşayabilmə təcrübəsindən bəhs etməkdir.
Keçən əsrin sonuna doğru “mədəniyyətlər toqquşması” tezisi dövriyyəyə buraxıldı və 11 Sentyabr terror aktından sonra, dünyada İslamın ümumbəşəri mahiyyətinə uyğun olmayan müsəlman obrazı formalaşdı. Sevgi, sülh və yardımlaşma dini olmasına rəğmən, İslam dini çoxluğu təmsil etməyən radikal müsəlmanların timsalında beynəlxaq media tərəfindən terrorizmin sinonimi kimi təqdim edildi. Əfqanıstan, İraq işğal edildi, bölgədə sonu görünməyən qanlı toqquşmalar, vətəndaş müharibələri, vəkalət savaşları başlandı. Bir çox ölkələr terror bataqlığına çevrildi, məsum insanları öldürməklə cənnətə gedəcəklərini zənn edən öldürənlər də, nə üçün qətlə yetirildiklərini bilmədən ölənlər də müsəlmanlar oldu. Məqsədyönlü şəkildə İslamın, əslində, bir savaş dini olduğuna, tarixən də qılınc gücünə yayıldığına dair ictimai rəy formalaşdırmaq üçün dünya mediası vəhşət səhnələrini tirajladı. Bəşər mədəniyyətinin inciləri sayılan tarixi abidələr, dini məbədlər, xəstəxanalar, məktəblər, infrastruktur məhv edildi.
Çoxlu sayda insan qaçqın düşdü, aclığa, səfalətə düçar oldu, misli görünməmiş humanitar faciə yaşandı. Leqal və qeyri-leqal yollarla Qərb ölkələrinə axın edən milyonlarla miqrant kütləsi İslam əleyhdarları üçün bəhanə və növbəti hədəf oldu. Dövlətlərarası münasibətlərdə müşahidə olunan bu vəziyyət cəmiyyətlərə və fərdlərə də sirayət etdi. Qloballaşmanın toplumlarda meydana gətirdiyi dəyişikliklər fərqliləşmiş kimliklərin formalaşmasına gətirib çıxardı. Güvən böhranı müasir dünyanın ən ciddi problemlərindən biri halına gəldi.
Mövcud çalışmanın məqsədi vəziyyətdən çıxış yolları axtarmaq və qlobal səciyyə daşıyan problemlərin həlli üçün səyləri birləşdirmək, İslam dininin birgəyaşayış təcrübəsindən və ünsiyyət mədəniyyətindən istifadə imkanlarını araşdırmaqdır. Fərqli irqlərə, dinlərə mənsub olsaq da, hamımız üçün ortaq olan insanlıq platformasında birləşdiyimizə diqqəti cəlb etməkdir. Mənşə etibarilə Həzrət İbrahimdə (ə) birləşən hər üç səmavi dində də nəzəri cəhətdən birgəyaşayış qaydalarının təbliğ olunduğunu xatırlatmaqdır. Həmin nəzəri müddəaların həyatda tətbiqi xüsusunda bu dinlərin ardıcıllarının eyni dərəcədə həssas davranmalarının zəruri olduğuna diqqəti çəkməkdir. Bütün insanların insan kimi və qanun qarşısında bərabər olduqlarını, heç bir insanın digərindən üstün olmadığını vurğulamaqdır. Varlıqlarını davam etdirmək üçün mövcud mədəniyyətlərin bir-birini dəstəkləməli olduqları fikrini aşılamaqdır. Həmrəylik və yardımlaşma mədəniyyətinin hakim olduğu bir dünyada insanların sülh və əmin-amanlıq içində birlikdə yaşaya bilmə zərurətinin alternativinin olmadığını qeyd etməkdir. Hər bir mədəniyyətin ağaclar qədər tək, meşələr qədər toplu şəraitdə birlikdə yaşamaq məcburiyyətində olduğuna dair inamın tükənmədiyinigöstərməkdir. Mənsub olduğumuz dinin Kitabına, İslam Peyğəmbərinin həyatına, İslam tarixindən örnəklərə müraciət etməyin vacibliyini yada salmaqdır. Azərbaycanda fərqli din və millətlərin əsrlərdir barış içində yaşayabilmə təcrübəsindən bəhs etməkdir.
Çoxlu sayda insan qaçqın düşdü, aclığa, səfalətə düçar oldu, misli görünməmiş humanitar faciə yaşandı. Leqal və qeyri-leqal yollarla Qərb ölkələrinə axın edən milyonlarla miqrant kütləsi İslam əleyhdarları üçün bəhanə və növbəti hədəf oldu. Dövlətlərarası münasibətlərdə müşahidə olunan bu vəziyyət cəmiyyətlərə və fərdlərə də sirayət etdi. Qloballaşmanın toplumlarda meydana gətirdiyi dəyişikliklər fərqliləşmiş kimliklərin formalaşmasına gətirib çıxardı. Güvən böhranı müasir dünyanın ən ciddi problemlərindən biri halına gəldi.
Mövcud çalışmanın məqsədi vəziyyətdən çıxış yolları axtarmaq və qlobal səciyyə daşıyan problemlərin həlli üçün səyləri birləşdirmək, İslam dininin birgəyaşayış təcrübəsindən və ünsiyyət mədəniyyətindən istifadə imkanlarını araşdırmaqdır. Fərqli irqlərə, dinlərə mənsub olsaq da, hamımız üçün ortaq olan insanlıq platformasında birləşdiyimizə diqqəti cəlb etməkdir. Mənşə etibarilə Həzrət İbrahimdə (ə) birləşən hər üç səmavi dində də nəzəri cəhətdən birgəyaşayış qaydalarının təbliğ olunduğunu xatırlatmaqdır. Həmin nəzəri müddəaların həyatda tətbiqi xüsusunda bu dinlərin ardıcıllarının eyni dərəcədə həssas davranmalarının zəruri olduğuna diqqəti çəkməkdir. Bütün insanların insan kimi və qanun qarşısında bərabər olduqlarını, heç bir insanın digərindən üstün olmadığını vurğulamaqdır. Varlıqlarını davam etdirmək üçün mövcud mədəniyyətlərin bir-birini dəstəkləməli olduqları fikrini aşılamaqdır. Həmrəylik və yardımlaşma mədəniyyətinin hakim olduğu bir dünyada insanların sülh və əmin-amanlıq içində birlikdə yaşaya bilmə zərurətinin alternativinin olmadığını qeyd etməkdir. Hər bir mədəniyyətin ağaclar qədər tək, meşələr qədər toplu şəraitdə birlikdə yaşamaq məcburiyyətində olduğuna dair inamın tükənmədiyinigöstərməkdir. Mənsub olduğumuz dinin Kitabına, İslam Peyğəmbərinin həyatına, İslam tarixindən örnəklərə müraciət etməyin vacibliyini yada salmaqdır. Azərbaycanda fərqli din və millətlərin əsrlərdir barış içində yaşayabilmə təcrübəsindən bəhs etməkdir.