Bildiriler

“Qurani-Kərim”in Əsrarəngiz Ecaazkarlığında Bəlağət və Fəsahətin Rolu Role of Declamation and Oratory in the Unfathomable Inimitability of the Quran Роль риторики и красноречия в непостижимой неподражаемости Корана

dos. Faiq Ələkbərli AMEA Fəlsəfə İnstitutunun aparıcı elmi işçisi Müəllif

Xülasə

“Qurani-Kərim” peyğəmbərliyin isbatı olaraq göndərilmiş və bu kitabın bənzəri ortaya çıxmamışdır. Bu mövzuda fərqli düşüncə lər ortaya çıxmış və Quranın bənzərsizliyinin səbəbi araşdırılmışdır. Bəziləri bu səbəbi nəzmdə, bəziləri də nəzmin göstəricisi olan bə lağət və fəsahətdə görmüşlər. Bu məqalədə bəlağət və fəsahətin “Qurani-Kərim”in ecazkarlığına təsiri tədqiq edilir.
The Holy Quran is revealed as evidence of prophecy and there is no book similar to it. Different opinions arose on this issue, and the uniqueness of the Quran was studied. Some sees the reason in poetry, and some in declamatıon and oratory, which is an indicator of poetry. This article studies the influence of declamatıon and oratory on the inimitability of the Quran.
Коран ниспослан как доказательство пророчества и нет книги подобной Корану. На эту тему есть разные мнения; была исследована причина уникальности Корана. Кто-то видит при чину в поэтичности, а кто-то в риторике и красноречии, являю щихся показателем поэтичности. В данной статье исследуется влияние риторики и красноречия на неподражаемость Корана.

Açar sözlər

Quran, möcüzə, ecaz, nəzm, bəlağət, fəsahət
Quran, miracle, inimitability, poetry, declamatıon, oratory
Коран, чудо, неподражаемость, поэтичность, риторика, красноречие

Referanslar

  • Baqillani, Əbu Bəkr Muhəmməd b. Tayyib Bəsri. Təmhidul əvail və təlxisud-dəlail. (thq. İmaduddin Əhməd Heydər), Beyrut, 1986.
  • Cahiz, Əbu Osman Amr b. Bəhr əl-Kinani.əl-Bəyan vət-təbyin. Beyrut, 1968.
  • Cahiz, Əbu Osman Amr b. Bəhr əl-Kinani. Rəsailul-Cahiz. (thq: Abdussəlam Muhəmməd Harun), Qahirə: Məktəbətul Hanci, 1979.
  • Cürcani, Əbu Bəkr Abdulqahir b. Abdurrəhman. Dəlailul-icaz. (thq: Mahmud Muhəmməd Şakir), Qahirə, 1984.
  • Əmmar, Əhməd Seyyid Muhəmməd. Nəzəriyyətü‘l-icazi‘l Qurani və əsəruha fin-nəqdil-arabil-qadim. Dəməşq, 1998.
  • Fəzl Həsən Abbas. İcazul-Quranil-Kərim. Oman, 2009.
  • İbn Mənzur, Əbul-Fəzl Muhəmməd b. Mükərrəm. Lisanul-arab. Beyrut, t.y.
  • İbn Sinan əl-Hafəci, Əbu Muhəmməd Abdullah b. Muhəmməd.Sirrul-fəsaha. Beyrut, 1982.
  • İmad Həsən Mərzuq. əl-İcazul-bəlaği fil-Quranil-Kərim indəl Mutəzilə. İskəndəriyyə, 2005.
  • Qazi Əbdülcəbbar, Əbül-Həsən Əbdülcəbbar b. Əhməd.əl Muğni fi əbvabit-tövhid vəl-‗adl. Qahirə, 1962.
  • Mustafa Sadiq ər-Rafii. İcazul-Quran vəl-bəlağatun-nəbəviyyə. (thq: Muhamməd Said Uryan), Qahirə, 1961.
  • Nasrullah Hacımüftüoğlu. Kuranın belağatı ve i‘cazı üzerine. Ərzurum, 2001.
  • Rummani, Əbul-Həsən Əli b. İsa.ən-Nukət fi icazil-Quran. (Səlasu rəsail fi icazil-Quran içində, thq. Muhəmməd Əhməd Xələfullah, Muhəmməd Zaqlul Səlam), Qahirə, t.y.
  • Süyuti, Cəlaləddin Əbdürrəhman. əl-İtqan fî ulumi‘l-Quran. Dəməşq-Beyrut, 2006.
  • Şeyxun, Mahmud əs-Seyyid.əl-İcaz fi nazmil-Quran. Qahirə, 1978.